
För de duktiga och ambitiösa ekipagen som var med på träningen i dag hos Camilla idag. Så kul att få följa och vara med och guida deras resa till hållbarhet.

För de duktiga och ambitiösa ekipagen som var med på träningen i dag hos Camilla idag. Så kul att få följa och vara med och guida deras resa till hållbarhet.

Jag ställer upp en ny precisionsbana i Ridhuset Husby Gård, Haninge. Kom och träna. Hör av dig till mig om du vill vara med.

Här är ett axplock av bilder från aktiviteter som jag har fått vara med om denna vecka. Det är inkörning, det är körning, det är uppbyggande träning och självklart Tömkörning.

Tack alla som kom och tränade precision i Ridhuset på Husby gård, Haninge i helgen.
Min ambition är att ge ekipage möjlighet att träna på olika saker. Just precisionsbana är inte så enkelt att sätta upp själv och på tävling får man bara en chans.
Hör fick ekipagen möjlighet att träna på lite kluriga svängar men även en helt precisionbana där man själv inte får välja hur svängen ska tas utan måste hitta ett sätt att klara den.
Vi har som ambition att sätta upp en ny bana snart igen så man kan få träna en gång till innan juli.
Härlig eftermiddag hos stall Vedan i Tungelsta. Vi fortsätter inkörningen och vi börjar med det uppbyggande arbetet med mål och träningsplan för hållbara hästar.



Till de som tränar/tränat eller vill börja träna för mig.
En helg som skiftat i temperatur (-7 till +5), ekipage och övningar. Så kul att få följa ekipge och deras utveckling både kroppsligt, mentalt och i tömkörningsfärdigheter 🤩 #swusdiplomerad #swus #tömkörning


En härlig helg där jag fick guida ekipage i inkörning, Tömkörning och SWUS-träning.
Även rätt nöjd i söndags när regnet och blåsten hälsade på, att jag fick vara i ett ridhus.
Mycket häst har det blivit denna vecka. Vilket är väldigt kul.


Olika ekipage på olika utbildningsnivåer och ålder, vilket gör mitt jobb så himla kul.

Härliga ekipage i Tömkörning, inkörning och SWUS-träning. Varm och skön fredag i september.