
För de duktiga och ambitiösa ekipagen som var med på träningen i dag hos Camilla idag. Så kul att få följa och vara med och guida deras resa till hållbarhet.

För de duktiga och ambitiösa ekipagen som var med på träningen i dag hos Camilla idag. Så kul att få följa och vara med och guida deras resa till hållbarhet.

Här är ett axplock av bilder från aktiviteter som jag har fått vara med om denna vecka. Det är inkörning, det är körning, det är uppbyggande träning och självklart Tömkörning.
Härlig eftermiddag hos stall Vedan i Tungelsta. Vi fortsätter inkörningen och vi börjar med det uppbyggande arbetet med mål och träningsplan för hållbara hästar.



Till de som tränar/tränat eller vill börja träna för mig.
En helg som skiftat i temperatur (-7 till +5), ekipage och övningar. Så kul att få följa ekipge och deras utveckling både kroppsligt, mentalt och i tömkörningsfärdigheter 🤩 #swusdiplomerad #swus #tömkörning

Mycket häst har det blivit denna vecka. Vilket är väldigt kul.


Olika ekipage på olika utbildningsnivåer och ålder, vilket gör mitt jobb så himla kul.

Härliga ekipage i Tömkörning, inkörning och SWUS-träning. Varm och skön fredag i september.
Söndagen spenderades i ridhuset på Hammarby gård. Både nya och gamla ekipage tränade på och jobbade på riktigt bra.


Det vi är viktigt och bra att dokumentera. Det blir så kul att se och följa utveckligen.
Vilken härlig påsk som varit. Mycket hästar och träning har det blivit. Mest imponerad är jag nog över en av mina inkörningshästar. Hon var så duktig igår när hon fick dra däcket för första gången.
Testade även på att ha tömkörningslektioner via Ridesum för första gången. Rätt häftigt att kunna jobba via datorn medan ekipaget är ute på ridbanan.

Många andra fina ekipage har jag också fått träffa och träna under långhelgen.


