
För de duktiga och ambitiösa ekipagen som var med på träningen i dag hos Camilla idag. Så kul att få följa och vara med och guida deras resa till hållbarhet.

För de duktiga och ambitiösa ekipagen som var med på träningen i dag hos Camilla idag. Så kul att få följa och vara med och guida deras resa till hållbarhet.

Här är ett axplock av bilder från aktiviteter som jag har fått vara med om denna vecka. Det är inkörning, det är körning, det är uppbyggande träning och självklart Tömkörning.
Även detta år är jag på Södertörn Ryttarcenter v.29. Så om du är träningssugen så passa på att boka in ett pass eller 2. 😊

Härlig eftermiddag hos stall Vedan i Tungelsta. Vi fortsätter inkörningen och vi börjar med det uppbyggande arbetet med mål och träningsplan för hållbara hästar.


En helg som skiftat i temperatur (-7 till +5), ekipage och övningar. Så kul att få följa ekipge och deras utveckling både kroppsligt, mentalt och i tömkörningsfärdigheter 🤩 #swusdiplomerad #swus #tömkörning


En härlig helg där jag fick guida ekipage i inkörning, Tömkörning och SWUS-träning.
Även rätt nöjd i söndags när regnet och blåsten hälsade på, att jag fick vara i ett ridhus.
Mycket häst har det blivit denna vecka. Vilket är väldigt kul.


Olika ekipage på olika utbildningsnivåer och ålder, vilket gör mitt jobb så himla kul.

Härliga ekipage i Tömkörning, inkörning och SWUS-träning. Varm och skön fredag i september.
Söndagen spenderades i ridhuset på Hammarby gård. Både nya och gamla ekipage tränade på och jobbade på riktigt bra.


Duktiga hästar i lördags som fick jobba med bommar och övergångar.