Öppen bana i precision

Idag byggde jag upp en precisionbana som var öppen för de som ville komma och träna på en precisionsbana. Vi höll till i ridhuset på Husby Gård, Haninge.

Det var en varm dag och flitiga ekipage tränade på.

Det som är så bra och kul med en träningsbana är ju att man kan träna flera gånger på olika svängar och sätt att ta olika portar och svängar.

På tävlingen sen har man ju bara ett försök, men på träning har man fler 😊

Lämna en kommentar