Domaraspirant praktik

Nu har jag officiellt påbörjat mina praktiska träning för att bli domare i sportkörning.

Igår var jag i Vetlanda och var med domaren Annelie W som dömde dressyr. Så lärorikt och intressant att få sitta i domartornet med en erfaren domare.

Tidig start på morgonen då första start var kl 09.50.

Tack till Jönköpings läns kusksällskap för en trevlig dag.

Lämna en kommentar